CLUB

Claros

Vážený zákazníci svoje darčekové karty (Fyzické, Elektronické) a poukážky (Zámena za body, Registráciu a Newsletter (z kamennej predajne) viete uplatniť aj na našom e-shope!

Reklamácia tovaru

Reklamácia

Pred podaním reklamácie posúďte prosím stav produktu a uistite sa, že chyba nevznikla nesprávnym používaním alebo nevhodnou starostlivosťou.

Je nám veľmi ľúto, ak je niektorý z výrobkov zakúpených na našej stránke chybný, pretože sa snažíme predávať vysokokvalitné výrobky, ktoré zodpovedajú ich účelu.

Ak sa na produkte vyskytne chyba (ktorá môže byť spôsobená nielen výrobnou chybou, ale aj špecifickým použitím), postupujte nasledovne:

Postup:

  1. Vyplňte reklamačný formulár (stiahnúť) a vyplňte, prosím, nasledovné údaje:
    1. dôvod reklamácie
    2. popis tovaru, ktorý reklamujete
    3. číslo bankového účtu
    4. navrhovaný pôsob riešenia pri schválenej reklamácii navrhované spôsoby:

-výmena za iný tovar

-vrátenie finančných prostriedkov

-oprava reklamovaného tovaru

  1. dôvod reklamácie
  2. Vyplnený formulár spolu s číslom objednávky a foto-dokumentáciou poškodeného modelu (fotografie celého produktu, vady/poškodenia) nám odošlite na emailovú adresu: reklamacie@dcholding.sk
  3. Vaša online reklamácia bude spracovaná. O jej riešení Vás budeme informovať e-mailom.
  4. Ak zistíme, že váš nárok na reklamáciu je opodstatnený, požiadame vás, aby ste zásielku odoslali prostredníctvom služby Packeta alebo doniesli osobne do predajní v Bratislave alebo Prešove. Reklamovaný tovar musí byť odoslaný alebo doručený čistý a mechanicky nepoškodený.
  5. Hneď ako reklamácia bude k náme doručená, pokúsime sa tovar opraviť alebo vymeniť a v prípade, ak to nie je možné, ponúkame jednu z možností stanovených zákonom (náhrady, zníženie ceny atď.)
  6. Náhradný produkt, vám bude odoslaný prostredníctvom kuriérskej služby, zatiaľ čo suma, ktorá sa má vrátiť, sa vráti na číslo účtu uvedené na reklamačnom formulári.

Reklamácia bude vybavená do 30 pracovných dní od doručenia zásielky.

Predajca bude kupujúceho o prijatí reklamácie a lehote riešenia informovať e-mailom.

O spôsobe vybavenia reklamácie informuje predajca kupujúceho e-mailom. Obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru za predpokladu, že zákazník odosiela tovar na vlastné náklady.

Pre viac informácií odošlite e-mail na adresu: reklamacie@dcholding.sk

 

Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 524/2013 z 21. mája 2013 poskytujeme elektronické prepojenie na platformu RSO:  

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

ktorá je okrem iného zdrojom informácií o formách mimosúdneho riešenia sporov.

Zákazník má podľa ZOS právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu kúpnej zmluvy. Subjektom, ktorý je oprávnený na mimosúdne riešenie sporov, ktoré môžu vzniknúť medzi podnikateľmi a spotrebiteľmi je Slovenská obchodná inšpekcia. Bližšie informácie sú dostupné na webových stránkach www.soi.sk alebo Európske spotrebiteľské centrum v SR (ESC v SR).

Bližšie informácie sú dostupné na webových stránkach https://www.esc-sr.sk

 

 Vzor reklamačného formuláru: Reklamačný formulár

 

Späť do obchodu